—в≥тло ѕравослав'¤
    ¬иданн¤ Ћьв≥вськоњ Їпарх≥њ ”крањнськоњ ѕравославноњ ÷еркви
 

≤нтернет-верс≥¤ газети
"—в≥тло ѕравослав'¤"

јрх≥в номер≥в

  
є9 (71)  2000 р.

јнонс номера

«м≥ст номера:

ƒокументи арх≥Їрейського —обору ”крањнськоњ ѕравославноњ ÷еркви

—в¤т≥ мученики јдр≥ан ≥ Ќатал≥¤

¬≥йна продовжуЇтьс¤

"–уська ѕравославна ÷ерква ≥ —х≥дн≥ ѕатр≥архи"

«доровий дух - здорове т≥ло

—пов≥дь

–итми пекла

ƒит¤ча стор≥нка
« житт¤ св¤того ѕетра

Ќа допомогу вчителю "’ристи¤нськоњ етики"
’то ми так≥?

як звертатись до св¤щенства?

„и дозволить Ѕог?...

«устр≥ч з чудом

Ѕ≥снуватий. –озпов≥дь очевидц¤

ќтче! ѕомол≥тьс¤...

Ќам пишуть

« усього св≥ту...

 
 
 

√азета
"—в≥тло ѕравослав'¤"

«асновник ≥ видавець:
Ћьв≥вське Їпарх≥альне управл≥нн¤ ”крањнськоњ ѕравославноњ ÷еркви.
–еЇстрац≥йне св≥доцтво
 ¬-975.
¬иходить з 1.01.1994р.

–едакц≥йна рада:
протопресв≥тер ¬асил≥й ќсташевський,
св¤щеник јндр≥й “качов,
јнатол≥й Ўевченко,
ќксана  остенко

јдреса редакц≥њ:
79008, м. Ћьв≥в,
вул.  ороленка, 3.

¬еб-дизайн:
ќлександр ƒенисюк
E-mail:
tarasiy@compclub.lviv.ua
 


 

≤нтернет-верс≥¤ газети `¬≥ра ≥ культура`
 

 
    

–»“ћ» ѕ≈ Ћј

ѕад≥нн¤ могутньоњ –имськоњ ≥мпер≥њ супроводжував низький р≥вень морал≥ њњ сусп≥льства. “огочасний лозунг - Ухл≥ба ≥ видовищ!Ф ¤скраво характеризуЇ його духовний ≥ моральний стан. ѕод≥бне в≥дбуваЇтьс¤ сьогодн≥ ≥ в нас. ¬идовища, ¤к≥ влаштовують сучасн≥ рок-групи у величезних залах та стад≥онах, мабуть, не менше Узавод¤тьФ гл¤дач≥в та фанат≥в, ¤к колись римськ≥ боњ глад≥атор≥в.

ќсь ¤к один молод≥жний журнал описуЇ виступ новоњ формац≥њ: У¬они б≥снуютьс¤, ¤к одержим≥ ди¤воломФ. ≤ д≥йсно, Упоклонники сатанинського рокуФ, так охоче називають УЅлек —аббатФ (У„орна суботаФ), все ще приваблюють тис¤ч≥ фанат≥в в зали, де з шумом ≥ пекельним шалом звучить рок-меса...

√устий зеленувато-б≥лий туман клубитьс¤ над сценою, коли група посилаЇ в натовп перш≥ ударн≥ залпи, починаЇ свою п≥сню УЌароджений зновуФ. Ќа задньому план≥ вимальовуютьс¤ обриси англ≥йського м≥сц¤ жертвоприношень УStonehengeФ, а попереду, по кол≥но в туман≥, н≥би одержимий ди¤волом, ян √≥лан тр¤се своЇю патлатою шевелюрою ≥ ричить УѕараноњдаФ чи У«ал≥зного чолов≥каФ в бурхливий натовп, котрий, ¤к одержимий, танцюЇ п≥д чорну месу ≥ просить б≥льшогоФ.

–ок-словник пов≥домл¤Ї: УЅлек —аббатФ в 1969 роц≥ дав кл¤тву в Ѕ≥рм≥нгем≥ у своњй прихильност≥ до тотального року п≥сл¤ одного ф≥льму Ужах≥вФ за участю  арлофа. „ерез р≥к квартет з≥ своњм, за дес¤ть хвилин аранжованим УѕараноњдомФ став в≥домою х≥т-бандою по обидва боки јтлантики. ѓх усп≥х серед неповнол≥тньоњ публ≥ки перебував у протир≥чч≥ з оц≥нкою критик≥в. Ћавина жорстких звук≥в з нервовим причитальним голосом —ам≥ста передавала, шокуючий сусп≥льство, текст: У¬≥дбери в кого-небудь житт¤, воно - дешевина; убий кого-не-будь - н≥хто не буде плакати. ¬ол¤ тво¤, виконай т≥льки св≥й обов'¤зок; нам потр≥бна т≥льки тво¤ душаФ (п≥сн¤ У–≥г достаткуФ).

÷е привело молодь јмерики в такий захват ≥ шал, що група неперервно перебувала в турне ≥ пост≥йно випускала Узолот≥ альбомиФ.

ѓх нов≥ демонстративн≥ сцени з жорсткою рок-музикою чорноњ меси, сатанинськими заклинанн¤ми ≥ в≥дьомським культом були прототипом Уќкульт-рокаФ - особливоњ частини рок-музики, в ¤к≥й елементи окультизму (маг≥¤, спиритизм, сатанизм ≥ ≥н.) звучать в текстах п≥сень. ÷е поЇднанн¤ хард-року з окультизмом ≥ сатанизмом повинно було стати новою школою. УЅлек —аббатФ стала прихильником цього напр¤мку, ¤кий всел¤в у публ≥ку страх.

ѕоганий приклад заразний. ≤ вже в≥тчизн¤н≥ рок-групи безсоромно повторюють те, що було сказано рок≥в тридц¤ть тому на «аход≥, часто не бажаючи д≥знатис¤ про корен≥ ≥ витоки цього страшного феномену.

¬≥домий маг  роул≥ вважаЇтьс¤ найвизначн≥шим сатанистом 20-го стол≥тт¤. ¬ своњй антиб≥бл≥њ У нига законуФ в≥н виклав своЇ сатанинське вченн¤ ≥ вив≥в основну тезу: У–оби, що хочеш - в цьому весь законФ. ∆урнал≥ст ’арет  наут у своњй книз≥ У«ав≥т злаФ стверджуЇ: У“е, чого  роул≥ в своЇму житт≥ дос¤г, чому вчив, що публ≥кував ≥ практикував, дл¤ багатьох окультних груп сьогодн≥ стало пров≥днимФ.

ѕрихильник  роул≥ ƒж≥м ѕейдж, кер≥вник всесв≥тньо в≥домоњ рок-групи У—винцевий дирижабльФ був не т≥льки музикантом, але ≥ власником магазину окультноњ л≥тератури. ƒо найв≥дом≥ших п≥сень У—винцевого дирижабл¤Ф належить Уƒрабина до небаФ, в ¤к≥й змальовуЇтьс¤ культ Їгипетськоњ м≥фолог≥њ. “екст ц≥Їњ п≥сн≥ м≥стить в соб≥ зашифрований сатанинський символ в≥ри! якщо плат≥вку з ц≥Їю п≥снею програти у зворотньому напр¤мку, а це на звичайному програвач≥ неможливо, то можна почути так≥ фрази: Уѕослухай! ћи були там... я сп≥ваю, бо ¤ живу з сатаною... служи мен≥!.. √осподар сатанаФ.

«апис на плат≥вку у зворотньому напр¤мку сл≥в дл¤ п≥дсв≥домоњ передач≥ ≥нформац≥њ, називаЇтьс¤ в де¤ких колах Узворотн≥м маскуванн¤мФ.

У–ол≥нг —тоунзФ також ≥нод≥ доходив до фл≥рту з сатанинським культом. ¬ 1967 р. вони випустили плат≥вку п≥д назвою УЅажанн¤ њх сатанинськоњ величност≥Ф. «годом ћ≥к ƒжегер, сп≥вак У—тоунзуФ з≥знавс¤, що н≥хто ≥нший, ¤к јнтон Ћавей, первосв¤щеник сатанинськоњ церкви ≥нсп≥рував групу на випуск ц≥Їњ плат≥вки. ѕ≥зн≥ше по¤вилас¤ ≥ п≥сн¤ У—импат≥¤ до ди¤волаФ, ¤ка повинна була стати г≥мном американських сатанист≥в. “ут сл≥д згадати ≥ в≥дому австрал≥йську групу Уј—/DCФ, в репертуар≥ ¤коњ переважають теми пекла ≥ сатани. «авд¤ки плат≥вц≥ Ујвтострада в пеклоФ вони дос¤гли слави.

Ќа концертах ц≥Їњ групи тис¤ч≥ фанат≥в з натхненн¤м сп≥вають цю п≥сню, в ¤к≥й Ї слова Уя знаходжусь на пр¤м≥й дороз≥ в пекло!Ф

≤ що буде з т≥Їю молоддю, що з горд≥стю викрикуЇ ц≥ слова?

ѕекло, це не таке приЇмне м≥сце, ¤к звучить в п≥сн¤х. ѕекло - це м≥сце кари дл¤ прокл¤тих. ÷е - вогненна п≥ч, де буде Уплач ≥ скрег≥т зуб≥вФ (ћф. 13, 42), де Уњх черв'¤к не вмираЇ ≥ не гасне вогоньФ(ћк. 9, 44), Ум≥сце в≥чних мукФ (ћф. 25, 46).

¬≥домо, що Ї рок-групи, ¤к≥ прагнуть мати репутац≥ю окультних з метою отриманн¤ прибутк≥в. јле сатан≥ байдуже, хто з ¤ких спонукань рекламуЇ на барабан≥ окультизм. Ќеважливо, чи за своњми переконанн¤ми пропагуЇ група окультизм, чи УжартомаФ спокушаЇ людей. —атан≥ виг≥дн≥ будь-¤к≥ окультн≥ ≥гри.

ƒоводитьс¤ констатувати жахливе: кожну прот¤гнуту до нього руку в≥н, рано чи п≥зно, вхопить зал≥зною хваткою ≥ вже не в≥дпустить. ’то всуне руку в вогонь, той обпечетьс¤. „и в≥риш ти у руйн≥вну силу вогню чи н≥, це не маЇ н≥¤кого значенн¤.

ћузика, ¤ка грунтуЇтьс¤ на повторенн≥ ≥ ритм≥, в≥д≥граЇ велику роль при заклинанн≥ шаманами демон≥в ≥ при в≥дправленн≥ р≥зних поганських культ≥в, ¤к≥ привод¤ть до одержимост≥ ≥ використовуютьс¤ дл¤ демон≥чного контролю над слухачами.

 ≥лька дес¤тил≥ть тому в —Ўј винайшли метод кодуванн¤ через к≥но ≥ телебаченн¤, шл¤хом розм≥щенн¤ на пл≥вц≥ окремих кадр≥в з ¤коюсь ≥нформац≥Їю: око не пом≥чало через швидку зм≥ну кадр≥в, але дух людини (п≥дсв≥дом≥сть) вловлюЇ, нав≥ть, ¤кщо ≥нформац≥¤ подаЇтьс¤ на ≥ноземн≥й мов≥ ≥ в≥дтворюЇ њњ у будь-¤к≥й посл≥довност≥, наприклад, задом наперед, або в дзеркальному зображенн≥. ќдержан≥ приголомшлив≥ результати, ¤к≥ дозвол¤ють керувати св≥дом≥стю ≥ повед≥нкою людини помимо њњ вол≥. „и не тому такою попул¤рн≥стю користуютьс¤ р≥зн≥ музикальн≥ розважальн≥ кл≥п-передач≥, Умильн≥ опериФ, ф≥льми жах≥в! Ќа концертах рок-груп, при записах альбом≥в, плат≥вок, а тепер ≥ компакт-диск≥в зд≥йснюЇтьс¤ все це за допомогою звуку.

¬≥домо, що людське вухо вловлюЇ звук в д≥апазон≥ частот 20-17000 √ц (коливань на сек.). ѕов≥домленн¤, направлене на розтл≥нн¤, накладаЇтьс¤ на страшно голосну рок-музику у вигл¤д≥ слабкого ≥нфразвуку (14-20 √ц), або ультразвуку (17000-20000 √ц), ¤кого не чуЇ вухо, але сприймаЇ п≥дсв≥дом≥сть. јбо використовуЇтьс¤ метод модул¤ц≥њ, коли звук п≥дсв≥домого пов≥домленн¤ зм≥нюЇ ампл≥туду, частоту, швидк≥сть чи фазу звуку рок-музики. ÷е нев≥дчутно дл¤ вуха, але не дл¤ п≥дсв≥домост≥. ¬и¤вити таке кодуванн¤ можна т≥льки за допомогою прилад≥в. ѕаралельно з≥ звуком включаЇтьс¤ ≥ виключаЇтьс¤ св≥тло. ѕри чергуванн≥ спалах≥в св≥тла з частотою 6-8 √ц у людини втрачаЇтьс¤ глибина сприйманн¤; при 25 √ц - в≥дбуваЇтьс¤ взаЇмод≥¤ св≥тлового сигналу з альфа-ритмом мозку, губитьс¤ здатн≥сть до концентрац≥њ уваги; за б≥льшоњ частоти втрачаЇтьс¤ контроль над собою, ≥ людина скеровуЇтьс¤ виконувати п≥дсв≥домий наказ. ѕод≥бн≥ ритми д≥ють не т≥льки на мозок, але ≥ через нього на ≥нш≥ органи - серце, леген≥, статеву сферу ≥ т. д.

Ѕезумство рок-н-ролу в 70-х роках охопило весь зах≥дний св≥т, молодь того часу називали Узагубленим покол≥нн¤мФ. «вичайно, це не могло не вплинути згубно на духовне здоров'¤ нац≥њ.

¬ 60-х роках у —Ўј були прийн¤т≥ закони, ¤к≥ заборон¤ли будь-¤ку п≥дсв≥дому техн≥ку кодуванн¤ у сфер≥ к≥но, телебаченн¤, рад≥о, реклам, але УзабулиФ про звуков≥ ≥ в≥деокасети, плат≥вки, комп'ютерн≥ ≥гри. –езультат - наступне загублене покол≥нн¤. «араз ≥стор≥¤ повторюЇтьс¤ на б≥льш в≥двертому ≥ жорсткому р≥вн≥: у нас таких закон≥в взагал≥ немаЇ, а тому з нами можна робити все, що завгодно...

ћузика може не ст≥льки творити, ск≥льки руйнувати. ≤ останн≥м часом на кожному кроц≥ звучить не т≥льки пуста поп-музика, але агресивний рок. ѕлат≥вки в≥дход¤ть в минуле. јле не в≥дход¤ть у минуле Учорн≥ суботиФ, Усвинцев≥ дирижабл≥Ф, Уб≥тлиФ, УорлиФ, УмавпиФ ≥ под≥бн≥ до них. ”троба копакт-диск≥в ви¤вилас¤ набагато Уненажерлив≥шоюФ: зам≥сть 40-45 хв. звучанн¤ плат≥вки нам пропонують 11-12 годин! ”¤вл¤Їте: дванадц¤ть годин ≥стер≥њ ≥ б≥снуванн¤ У ≥ссФ чи Уј—/DCФ!

≤ купл¤ють!

≤ слухають!

≤ нав≥ть - напинають на себе майки з зображенн¤м сатанинських чужих нам погл¤д≥в УЌ≥рваниФ та ≥нших рок-≥дол≥в. „исло 666, ¤ке разом з черепом ≥ перехрещеними к≥стками зображуЇтьс¤ на майках багатьох прихильник≥в групи УЅлек —абботФ, можна розц≥нювати, ¤к в≥дверте спов≥данн¤ сатанизму.

„и ≥снуЇ музика в пекл≥? якщо ≥снуЇ, то вона напевно нагадуЇ сучасний рок ≥ Уважкий металФ. ƒо такого висновку приходиш, коли бачиш т≥ несамовит≥, скажен≥ статев≥ почутт¤, ¤к≥ ц¤ музика викликаЇ. ¬она викликаЇ з дна слухач≥в вс≥ ниц≥ ≥ гр≥ховн≥ властивост≥. ѕригадуютьс¤ слова книги ќдкровенн¤: У√оре тим, що живуть на земл≥ ≥ на мор≥, бо з≥йшов ди¤вол до вас з великою люттю, знаючи, що небагато йому лишаЇтьс¤ часу!Ф (ќдкр. 12, 12).

¬асиль ƒ≥дик,
м. Ћьв≥в.
«а книгою јнатол≥¤  ул≥ша У√ра з вогнемФ

 

Ќа початок стор≥нки

Hosted by uCoz