—в≥тло ѕравослав'¤
    ¬иданн¤ Ћьв≥вськоњ Їпарх≥њ ”крањнськоњ ѕравославноњ ÷еркви
 

≤нтернет-верс≥¤ газети
"—в≥тло ѕравослав'¤"

јрх≥в номер≥в

  
є4 (78)  2001 р.

јнонс номера

«м≥ст номера:

ƒивенъ Ѕогъ во св¤тыхъ —воихъ. —в. мучениц¤ ‘омањда

Ћист  онстантинопольського ѕатр≥арха ¬арфолом≥¤ украњнським парламентар¤м

ѕрес рел≥з ѕершоњ конференц≥њ Ћьв≥вського обласного осередку об'Їднанн¤ громад¤н "ѕуть православних"

¬≥тальне слово в≥д ≥мен≥ параф≥¤н церкви св. ≤оана ’рестител¤

Ѕлагодатний вогонь

«вичањ перших христи¤н. Ўлюб

ѕодружн¤ в≥рн≥сть

ѕапу запрошено: в≥н маЇ в≥дв≥дати ”крањну в червн≥

ƒит¤ча стор≥нка
ѕ≥дсн≥жник.

Ќа допомогу вчителю "’ристи¤нськоњ етики"
¬еликодн≥ писанки

¬же близько, коло дверей...

 усюча... картопл¤

ћелан¤ - "голова баранн¤"

„удо з ≥коною

« усього св≥ту...

 
 
 

√азета
"—в≥тло ѕравослав'¤"

«асновник ≥ видавець:
Ћьв≥вське Їпарх≥альне управл≥нн¤ ”крањнськоњ ѕравославноњ ÷еркви.
–еЇстрац≥йне св≥доцтво
 ¬-975.
¬иходить з 1.01.1994р.

–едакц≥йна рада:
протопресв≥тер ¬асил≥й ќсташевський,
св¤щеник јндр≥й “качов,
јнатол≥й Ўевченко,
ќксана ∆аборинська

јдреса редакц≥њ:
79008, м. Ћьв≥в,
вул.  ороленка, 3.
а/с 1352

¬еб-дизайн:
ќлександр ƒенисюк
E-mail:
tarasiy@compclub.lviv.ua
 


 

Ћьв≥вська Їпарх≥¤
”крањнськоњ ѕравославноњ ÷еркви

≤нтернет-верс≥¤ газети `¬≥ра ≥ культура`
 
—п≥лка ѕравославноњ молод≥ ”крањни (UKRAINIAN ORTHODOX YOUTH FELLOWSHIP)
 

 
    

¬∆≈ ЅЋ»«№ ќ,  ќЋќ ƒ¬≈–≈…...

¬ православн≥й прес≥ продовжуЇтьс¤ дискус≥¤ про прийн¤тт¤ в≥руючими ≥ндив≥дуального ≥дентиф≥кац≥йного номера платника податку, ¤кий нав'¤зуЇ нам ƒержавна ѕодаткова јдм≥н≥страц≥¤. ¬≥дносно цього було нав≥ть прийн¤те –≥шенн¤ —в¤щенного —иноду ”крањнськоњ ѕравославноњ ÷еркви. јле б≥льша частина населенн¤ ”крањни в≥днеслась до проблеми присвоЇнн¤ ≥дентиф≥кац≥йного номера скептично, вважаючи це про¤вом неосв≥ченост≥, в≥дсталост≥ ≥ фанатизму православних, особливо ченц≥в.

“а чи д≥йсно в попередженн¤х православних старц≥в з јфону та монах≥в ≥нших монастир≥в немаЇ й дол≥ ≥стини?

ќсь що з приводу новоњ системи говор¤ть вчен≥-спец≥ал≥сти?

—воњми думками про, ≥снуючу нин≥, реальну загрозу свобод≥ особи ≥ демократ≥њ в наш≥й крањн≥ д≥литьс¤ доктор економ≥чних наук, голова  ом≥тету з питань бюджету ¬ерховноњ –ади ”крањни ќлександр “урчинов на стор≥нках газети У¬еч≥рн≥ ¬≥ст≥Ф є188, 2000 р.
 



 

ўо загрожуЇ держав≥?

ƒержави по¤вл¤ютьс¤, розвиваютьс¤, борютьс¤ за ≥снуванн¤ ≥ зникають. «никненн¤ держави можуть спричинити багато чинник≥в.

«окрема, одн≥Їю з найнебезпечн≥шою загрозою ≥снуванню держави Ї несплата податк≥в. “ому держава зобов'¤зана ¤кось цей процес контролювати, ≥накше - загине.

ј це значить - контролювати конкретну особист≥сть. “обто держава зобов'¤зана знати, ск≥льки громад¤ни отримують ≥ ск≥льки витрачають, ск≥льки купують ≥ ск≥льки продають.

≤ншими словами, держав≥ необх≥дно, щоб н≥хто без њњ в≥дома не м≥г що-небудь продати або купити, тобто вести економ≥чну д≥¤льн≥сть ≥ отримувати прибуток.

—аме з ц≥Їю ц≥ллю були введен≥ так зван≥ ≥дентиф≥кац≥йн≥ коди.

јле коди - це незручно. ћало хто може запам'¤тати св≥й код. Ќосити його з собою - теж не кращий вих≥д: гаманець можна ≥ загубити.
 

¬с≥ вигоди

—ьогодн≥ де¤к≥ зах≥дн≥ банки використовують значно б≥льш зручну форму - електронний контроль. ¬они ставл¤ть на руку своЇму прац≥внику м≥кроскоп≥чну електронну м≥тку, у ¤к≥й збер≥гаЇтьс¤ вс¤ необх≥дна ≥нформац≥¤ про нього. ¬она Ї ключем, паролем, визначаЇ р≥вень доступу до ≥нформац≥њ ≥ т.д. ÷е д≥йсно зручно, над≥йно - не загубиш.

ќчевидно, що це крок до загального контролю за платниками податк≥в.

ѕ≥д час покупки моментально в податков≥й адм≥н≥страц≥њ з'¤вл¤Їтьс¤ ≥нформац≥¤, що, допустимо, ѕетренко в магазин≥ є 25 м. ”ман≥ купив УпалицюФ ковбаси ≥ книжку УЋен≥н в —мольномуФ, пот≥м був в ресторан≥, де разом з ≤вановим випив пл¤шку гор≥лки. ¬≥дразу видно, ск≥льки в них на рахунку залишилос¤, ск≥льки вони витратили, ¤кий у нього прибуток, ≥ наск≥льки б≥льше в≥н витрачаЇ н≥ж отримуЇ.

ѕричому все це, зрозум≥ло, йде п≥д прапором боротьби з т≥ньовою економ≥кою. “≥ньова економ≥ка ≥ злочинний б≥знес користуютьс¤ гот≥вкою. “ому в розвинутих крањнах повним ходом йде процес витисненн¤ гот≥вки з ус≥х сфер життЇд≥¤льност≥ людини.

Ќ≥хто проти боротьби з т≥ньовою економ≥кою виступати не буде, ¤кщо в≥н чесна людина, зв≥сно. “ому вс≥ чесн≥, св≥дом≥ громад¤ни голосують: У«аФ. “об≥ ставл¤ть запитанн¤: Уякщо ти чесна людина, то що тоб≥ приховувати?Ф Ќ≥чого.

“аким чином, п≥д благовидним приводом встановлюЇтьс¤ тотальне стеженн¤ за особист≥стю.
 

ћ≥чен≥

ј коли в людини Ї електронна м≥тка, то стежити можна не т≥льки за њњ ф≥зичним станом, але ≥ за духовним. ≤ нав≥ть можна д≥знатис¤, про що людина думаЇ. Ќаприклад, ¤кщо ¤ знаю, ¤к≥ книги ви читаЇте, ¤к≥ ф≥льми дивитес¤, з ¤кими людьми зустр≥чаЇтес¤, ск≥льки часу ≥ де проводите, за кого голосуЇте, то мен≥ ц≥лком нескладно зрозум≥ти, чи ¤вл¤Їте ви дл¤ держави небезпеку чи н≥. “аким чином, система тотального контролю зможе миттЇво ви¤вити небезпечних ≥ нело¤льних громад¤н, що дозволить негайно застосувати до них запоб≥жн≥ заходи, можна планувати д≥¤льн≥сть засоб≥в масовоњ ≥нформац≥њ, проводити аг≥тац≥йн≥ кампан≥њ, рац≥онально ≥ ц≥леспр¤мовано впливати на умонастроњ людей.

« людиною можливим буде проведенн¤ Упроф≥лактичноњФ роботи.
 

ѕлата за вигоду

«розум≥ло, що заради такого зручного засобу контролю вс≥м нам доведетьс¤ чимось пожертвувати: кожний громад¤нин потрапл¤Ї в повну залежн≥сть в≥д комп'ютера. ≤, природно, в≥д тих, хто цей комп'ютер контролюють.

“аким чином, адм≥н≥стративно-комп'ютерна система стаЇ новим критер≥Їм, що визначаЇ пон¤тт¤ ƒобра ≥ «ла, ¤ким до нењ був лише √осподь Ѕог. “епер УвонаФ вже все контролюЇ, караЇ або заохочуЇ, милуЇ або страчуЇ. “епер УцеФ потр≥бно писати з великоњ букви.

≤ от зараз ми п≥д≥йшли до т≥Їњ причини, чому мене так стурбувала ц¤ тема. якось ¤ прочитав у Ѕ≥бл≥њ, у книз≥ Уќдкровенн¤ ≤оана ЅогословаФ так≥ р¤дки:
У...в≥н (тобто «в≥р, або антихрист) зробить так, що вс≥м малим ≥ великим, багатим ≥ вбогим, в≥льним ≥ рабам буде накреслене тавро на прав≥й руц≥ њх, або на чол≥ њхньому, ≥ що н≥кому не можна буде н≥ купувати, н≥ продавати, кр≥м того, хто маЇ таке тавро, або ≥м'¤ зв≥ра, або число ≥мен≥ йогоФ (ќткр. 13, 16-18).

«вичайно, на Ѕ≥бл≥ю можна було б не звернути уваги. јле коли ти працюЇш у бюджетному ком≥тет≥ ≥ бачиш, ¤к≥ велик≥ кошти вид≥л¤ютьс¤ саме на встановленн¤ тотального контролю за кожною людиною, ≥ коли ти знаЇш, що ≥дентиф≥кац≥йн≥ коди ввод¤тьс¤ саме дл¤ того, щоб без них н≥хто не м≥г у перспектив≥ Ун≥ купувати, н≥ продаватиФ, то мимовол≥ задаЇшс¤ питанн¤м: У¬≥дк≥л¤ св. ≤оан Ѕогослов м≥г знати про це 2000 рок≥в тому? Ф јдже ще 100 ≥ нав≥ть 50 рок≥в тому такого контролю н≥хто не м≥г ≥ у¤вити.  оли ¤ подививс¤, ¤к трактуЇтьс¤ цей уривок у теолог≥чн≥й л≥тератур≥, зрозум≥в, що люди н≥ найменшого у¤вленн¤ не мали про те, ¤к це насправд≥ буде в≥дбуватис¤. ƒо Ѕ≥бл≥њ можна по-р≥зному ставитис¤, але ¤кщо вона змогла пророчити т≥ форми, що стал≥ зрозум≥л≥ нам т≥льки зараз, њњ ≥нформац≥ю варто врахувати ≥ вивчити.
 

Ћог≥ка тотального контролю

ј спробуйте хоч що-небудь заперечити проти податковоњ лог≥ки. „и повинен встановлюватис¤ контроль за сплатою податк≥в? ѕовинен. …ого встановили. јле потр≥бний ще контроль за прибутками ≥ за витратами. јле це ще не все. Ѕ≥льш складна система - це контроль за конкретними покупками кожноњ конкретноњ людини.

“обто встановлюЇтьс¤ повний контроль за особист≥стю в сфер≥ послуг ≥ споживанн¤. ѕро вас все в≥домо: що ви купуЇте, куди ≥ на чому ви перем≥щаЇтес¤. ≤ нав≥що. ¬нутр≥шн≥ органи держави теж охоче в≥зьмуть на озброЇнн¤ цю зручну ≥деолог≥ю.

јле ¤кщо вже ми знаЇмо, що ви купуЇте, ≥ ви чесна людина, то ц≥каво все-таки д≥знатис¤: У«а кого ви голосуЇте? якщо ви читаЇте УЋен≥на в —мольномуФ, купуЇте УмосковськуФ ковбасу ≥ об≥даЇте в ресторан≥ У„ервона ћоскваФ, то ви можете ≥ проголосувати неправильно. ¬ашою нањвн≥стю або дез≥нформован≥стю можуть скористатис¤ Упоган≥, небезпечн≥ пол≥тикиФ. ¬и можете сам≥, нав≥ть, не догадуватис¤ про свою неблагонад≥йн≥сть. якщо ви чесна людина, то х≥ба ви будете проти того, щоб компетентн≥ органи знали, що робить кожна людина? —к≥льки безневинних чесних людей ми вр¤туЇмо! ’то буде протестувати проти такого контролю? Ќа ¤к≥й п≥дстав≥, ¤кщо в≥н чесна людина?!

“ак буде встановлений жаданий тотальний контроль за вс≥ма громад¤нами. ≤ вс≥ заживуть УщасливимФ житт¤м.
 

Ќов≥ запов≥д≥ ≥ нов≥ героњ

¬ цей час засоби масовоњ ≥нформац≥њ внесуть у св≥дом≥сть нов≥ критер≥њ добра ≥ зла. ќчевидно, що все, що намагаЇтьс¤ вийти з-п≥д контролю, - це зло, ≥ його потр≥бно викор≥нювати. Уќт, подив≥тьс¤ на цього злочинц¤! ¬≥н намагавс¤ зв≥льнитис¤ з-п≥д сусп≥льного контролю, щоб чинити жахлив≥ злочиниФ. ≤ показують по телев≥зору цього монстра. “аким чином, спроба втекти з-п≥д контролю стане одним з т¤жких злочин≥в у новому УщасливомуФ сусп≥льств≥. ўоб таке було неможливим, електронне тавро почнуть ставити в дитинств≥, разом з щепленн¤ми в≥д в≥спи. Ќенав'¤зливо, зручно ≥ сусп≥льно-корисно.

ј от ≥ нов≥ героњ. ¬они теж по¤вл¤тьс¤ на екранах телев≥зор≥в. ¬они борютьс¤ за наше з вами щаст¤, знищуючи б≥л≥ пл¤ми останн≥х на «емл≥ безконтрольних д≥л¤нок у джунгл¤х јмазонки. ¬они ставл¤ть м≥тки представникам опозиц≥њ, пов≥¤м, що вижили з розуму, сектантам, повертаючи њх у лоно сусп≥льства.

ѕрив≥тайте њх! ¬они несуть добро!

ј добро - це тотальний контроль. ≤ немаЇ альтернативи.
 

ћораль, просто мораль

якось ¤ готував один оф≥ц≥йний документ ≥ вжив терм≥н Ухристи¤нська моральФ. ќдна шановна людина п≥д≥йшла до мене ≥ попросила: УЌе пиши, будь ласка, Ухристи¤нська моральФ, напиши просто - УморальФ. јдже багато людей нев≥руючих, або вони належать до ≥ншоњ в≥риФ.

я запитав у нього: що таке мораль? ¬≥н почав перераховувати: не вбий, не вкради, не бреши, не побажай добра ближнього, дружини ближнього, - назвав майже вс≥ дес¤ть запов≥дей.

јле чи буде людина дотримуватис¤ цих запов≥дей, ¤кщо вона не в≥руЇ в Ѕога ≥ впевнена в своњй безкарност≥? « ¤коњ стат≥? јдже Ї р≥зна мораль. ™ мораль р≥зноман≥тних племен кан≥бал≥в. ƒл¤ них морально з'њсти свого ближнього. ѕричому ц≥ люди ф≥зично н≥чим не в≥др≥зн¤ютьс¤ в≥д нас. јле ¤кщо його мама з дитинства вчить, що з'њсти ближнього - це корисно (з'њси ноги - будеш краще б≥гати, з'њси руки - будеш дал≥ кидати спис, з'њси голову - станеш розумн≥шим), то дл¤ нього це ≥ буде мораль!

” новому тотал≥тарному сусп≥льств≥ т≥, хто буде керувати, будуть формувати свою мораль: У„ому ви не хочете, щоб ми знали, про що ви думаЇте? ѕодив≥тьс¤, вони щось приховують! ¬они не хочуть бути чесними! ÷е аморально! ¬они злочинц≥!Ф “ому все залежить в≥д того, хто буде формувати цю мораль. ќсь чому ¤ пишу Ухристи¤нська моральФ - терм≥н ус≥м зрозум≥лий ≥ пройшов ≥спит часом.

ћи ж рухаЇмос¤ до того, що буде створене синтетичне сусп≥льство, в ¤кому т≥, хто ним керуЇ, зведуть своњ пороки в ранг закон≥в морал≥. ÷е буде машинно-людський синдикат, безжал≥сний держапарат, що почне жити своњм власним житт¤м, встановлюючи все б≥льший контроль над сусп≥льством.
 

Ћег≥он ≥ його л≥дер

’то ж наверху? Ѕезумовно, апокал≥псис не може в≥дбутис¤ в окремо вз¤т≥й крањн≥. ≤ в св≥т≥ вже формуЇтьс¤ глобальна система тотального контролю за людиною. ѕричому на «аход≥ це в≥дбуваЇтьс¤ значно м'¤кше н≥ж у нас. ÷е проходить по вс≥х сегментах сучасного зах≥дного сусп≥льства: в≥д використанн¤ в≥деокамер дл¤ стеженн¤ за малюками в дитсадках до останн≥х р≥шень крањн ™вросоюзу про скасуванн¤ таЇмниц≥ банк≥вських вклад≥в ф≥зичних ос≥б. —ередньостатистичний обиватель вже готовий передати вс≥ своњ клопоти, дов≥рити свою безпеку ≥ контроль над собою адм≥н≥стративно-комп'ютерн≥й систем≥. ј значить людин≥, що буде контролювати цю УсистемуФ. ≤ тод≥ те, що в≥дбуваЇтьс¤ в держав≥, а згодом - ≥ в св≥т≥, ц≥лком залежатиме в≥д особистих ¤костей того, хто знаходитьс¤ на вершин≥ влади.

ћи, на жаль, знаЇмо, хто прориваЇтьс¤ на самий верх. ” нас небагато шанс≥в, що це буде саме чесна, скромна ≥ справедлива людина. —кор≥ше - нахабний ≥ нещадний, готовий заради ц≥Їњ влади на все. ѕорочна особист≥сть, з глобальними претенз≥¤ми ≥ метою, що не маЇ будь-¤ких моральних обмежень в методах дос¤гненн¤ своЇњ мети.Ф

≤ в нього в руках ви¤витьс¤ повний контроль над людством. ≤ люди готов≥ до того, щоб стати об'Їктами тотального контролю, не бачачи в цьому н≥чого небезпечного. я впевнений, що ¤кщо по¤витьс¤ дуже сильна ≥ приваблива особист≥сть, ¤ка скаже, що повинен бути Їдиний св≥товий пор¤док, заради блага вс≥х, заради св≥товоњ перемоги УдобраФ над УзломФ - то багато хто п≥дтримають його. ¬се це буде йти п≥д соусом боротьби з тероризмом, з наркомаф≥Їю, з работорг≥влею, т≥ньовою економ≥кою, несплатою податк≥в. «асоби масовоњ ≥нформац≥њ в один голос цю ≥дею п≥дтримають ≥ донесуть до наших гол≥в: У–≥вн≥сть, братерство, свобода!Ф ћожливо, громад¤ни багатьох крањн, що втомилис¤ в≥д свавол≥ м≥сцевоњ влади, сам≥ в≥ддадуть своњ голоси за УЇдиний ≥ непод≥льнийФ св≥товий пор¤док.

≈лектронн≥ засоби масовоњ ≥нформац≥њ миттЇво нав'¤жуть кожному розум≥нн¤ принадност≥ ≥дей нового пор¤дку, мудр≥сть, р≥шуч≥сть, альтруњзм ≥ масштабн≥сть нового л≥дера. ћожлив≥сть ефективного використанн¤ адм≥н≥стративно-комп'ютерноњ системи дл¤ локал≥зац≥њ опонент≥в дуже швидко призведе до загальноњ УактивноњФ ≥ Уусв≥домленоњФ п≥дтримки нових ≥дей населенн¤м цив≥л≥зованих держав. —оюз цих держав, маючи значну в≥йськову перевагу, УпереконаЇФ нецив≥л≥зован≥ держави прийн¤ти новий пор¤док ≥ стати його частиною.  оли ¤ пишу ц≥ р¤дки, то згадую не т≥льки ёгослав≥ю та ≤рак, але ≥ ще одне м≥сце одкровенн¤ ≤оана:
У≤ робить велик≥ знаменн¤, так що й вогонь сходить з неба на землю перед людьми.
≤ чудесами, ¤к≥ дано було йому творити перед зв≥ром, в≥н зваблюЇ тих, що живуть на земл≥, щоб вони зробили образ зв≥ра, котрий маЇ рану в≥д меча ≥ живий.
≤ дано йому було вложити дух в образ зв≥ра, щоб образ зв≥ра ≥ виголошував ≥ д≥¤в так, щоб був убитий кожний, хто не поклонитьс¤ образов≥ зв≥раФ (ќдкр. 13, 13-15).

ѕот≥м ус≥м на руки поставл¤ть м≥тки. ј де¤ким - на чоло. ≤ пок≥нчать у такий спос≥б з ус≥м Усв≥товим зломФ.

¬се це спрощуЇтьс¤, ¤кщо знаЇш про людину найпотаЇмн≥ш≥ реч≥: що њњ радуЇ, що засмучуЇ, чого в≥н прагне, чого боњтьс¤, - такою людиною дуже легко ман≥пулювати.

≈фективн≥сть контролю думок у такому сусп≥льств≥ буде дуже високою. якщо ти захочеш, наприклад, писати ≥нтимн≥ в≥рш≥, то тоб≥ прийдетьс¤ купити ручку ≥ блокнот, що буде в≥дразу заф≥ксовано УсистемоюФ.  омп'ютер також вирахуЇ швидк≥сть списуванн¤ твоњх ручок ≥ блокнот≥в ≥ пов≥домить куди потр≥бно, щоб перев≥рити, а що це ти там пишеш?

ѕрот¤гом 2000 рок≥в людський розум не м≥г зрозум≥ти пророцтв апостола. ћи мимовол≥ стаЇмо св≥дками њх реальност≥. јле ¤кщо все, що передбачив св¤тий ≤оан Ѕогослов починаЇ справджуватис¤, то наступний крок - јрмагедон.

Ћюдина стоњть перед реальною загрозою втрати права вибору, ¤ке дане њй Ѕогом. ѓй пропонуЇтьс¤ ≥нший УбогФ, ¤кий контролюЇ все. ≤ вс≥ спроби людини встановити зв'¤зок з “ворцем будуть розц≥нюватис¤ ¤к шк≥длив≥ дл¤ сусп≥льства, в ¤кому вище благо - тотальний контроль.
 

 ≥нець св≥ту

 ≥нець нового пор¤дку ≥ вс≥х його складових легко прогнозувати. ÷е може бути просто в≥русний зб≥й складноњ адм≥н≥стративно-електронноњ системи. ј швидше всього, ¤к розпов≥даЇ Уќдкровенн¤Ф, керманич ≥ л≥дер ус≥х народ≥в, а пр¤мо кажучи - зв≥р, йдучи з цього св≥ту, захоче забрати з собою всю п≥дконтрольну череду. “обто, в≥зьме ≥ натисне в передсмертн≥й судороз≥ конкретну клав≥шу УстертиФ...

јле все це, хоч ≥ в недалекому, але - майбутньому. ѕоки що у нас ще Ї виб≥р.
 

ўо робити?

як вберегти громад¤н в≥д тотального контролю за особист≥стю, що починаЇтьс¤ з н≥би-то правильного ≥ доброго нам≥ру - контролю за сплатою податк≥в? „и потр≥бно це робити?

я упевнений, що потр≥бно. ј з ≥ншоњ сторони - нав≥що Ѕог посилаЇ людству —воњ попередженн¤? ўо це, ¤кщо не заклик задуматис¤ над своњм майбутн≥м ≥ виправити св≥й шл¤х? ѕочати шл¤х до спас≥нн¤ необх≥дно з усв≥домленн¤ свого м≥сц¤ у св≥т≥, з виконанн¤ простих ≥ зрозум≥лих запов≥дей “ворц¤, з розум≥нн¤ реальноњ загрози ≥ згубност≥ тотального контролю.

—ьогодн≥ головне - це зрозум≥ти, чому так важливо ухилитис¤ в≥д тенденц≥њ тотального контролю. ѕроблема не в тому, що ми не хочемо, щоб наш≥ розмови хтось слухав або ми щось приховуЇмо. Ќебезпека ц≥Їњ тенденц≥њ в тому, що вона переростаЇ в державну ≥деолог≥ю, у форму ≥снуванн¤ держави, у вищу ц≥ль держапарату.

я не перший р≥к працюю в систем≥ держвлади, ≥ дл¤ мене занадто очевидною Ї т¤ж≥нн¤ держапарату до тотального контролю. ≤ це в≥дчуваЇтьс¤ в усьому, у кожному документ≥, в кожн≥й постанов≥, що видаЇтьс¤ держапаратом. я бачу, в ¤к≥й форм≥ вони видаютьс¤, куди њх направл¤ють, на кого вони працюють. ÷е починаЇтьс¤ з ≥дентиф≥кац≥йного коду, з телеканалу ”“-1 ≥ зак≥нчуЇтьс¤ впровадженн¤м УновихФ виборчих технолог≥й. Ѕажанн¤ будь-¤кою ц≥ною втримати владу, силою нав'¤зати свою точку зору, без вагань, без дискус≥њ. —илов≥ структури переор≥Їнтовано з захисту ≥нтерес≥в ≥ прав громад¤н на л≥кв≥дац≥ю опонент≥в режиму ≥ т.д. ¬се це елементи побудови зал¤кувальноњ УсистемиФ.

ћи сьогодн≥ ще техн≥чно не готов≥ встановити цю систему в повному обс¤з≥. јле завтра вже - будемо. “им часом п≥дконтрольн≥ засоби масовоњ ≥нформац≥њ рекламують ¤к найкращу домашню тварину - гримучу зм≥ю, розписуючи њњ позитивн≥ ¤кост≥: гладка шк≥ра, не викликаЇ алерг≥њ на шерсть, особливо корисна, коли з нею бавл¤тьс¤ д≥ти.  оли все це слухаЇш, знаючи, наск≥льки небезпечний укус ц≥Їњ зм≥њ, то охоплюЇ жах ≥ бажанн¤ кричати: УЋюди, зупин≥тьс¤!Ф

якщо ¬и, дорогий читачу, дочитали до цього м≥сц¤, то саме час задуматис¤: У уди ми йдемо?Ф. „и ж не варто прислухатис¤ до попереджень —в¤того ѕисьма ≥ прикласти вс≥ зусилл¤, щоб не стати м≥ченими рабами Узв≥раФ, позбавленими власноњ душ≥ ≥ права на спас≥нн¤.
 

ƒек≥лька питань про ≥ндив≥дуальний податковий номер (≤ѕЌ)

  • „ому активна д≥¤льн≥сть податкових орган≥в по присвоЇнню громад¤нам ≥дентиф≥кац≥йних номер≥в, в≥дношенн¤ до нењ громадськост≥ ≥ њњ насл≥дки не осв≥тлюютьс¤ широко в засобах масовоњ ≥нформац≥њ?
  • „ому нав'¤зуванн¤ громад¤нам ≤ѕЌ в≥дбуваЇтьс¤ при в≥дсутност≥ законодавчоњ бази (ѕодатковий кодекс говорить т≥льки про номери дл¤ юридичних ос≥б ≥ приватних п≥дприЇмц≥в)?
  • „ому кер≥вники багатьох орган≥зац≥й, порушуючи трудове законодавство, безкарно допускають репрес≥њ до тих, хто не приймаЇ ≤ѕЌ?
  • „ому майже немаЇ ≥нформац≥њ про те, що Ї документи, в ¤ких вказуЇтьс¤ на неприпустим≥сть санкц≥й проти громад¤н, що не мають ≤ѕЌ?
  • „ому податков≥ органи, приймаючи за¤ви Ув≥дмовник≥вФ, анти-конституц≥йно перешкоджають анулюванню номера тим, хто його колись одержав по незнанню (внасл≥док хитроњ форми анкети)?
  • „ому мало говоритьс¤ про неприйн¤тт¤ системи присвоЇнн¤ номер≥в авторитетними православними монастир¤ми ≥ старц¤ми?
  • „ому ком≥с≥йн≥ магазини не бажають приймати реч≥ в≥д ос≥б, що не мають ≤ѕЌ, що вже п≥дтверджуЇ пророцтво, що Ун≥хто не зможе купити чи продатиФ, чому не беруть на обл≥к безроб≥тних ≥ не нараховують субсид≥й тим громад¤нам, що не приймають номер, чому в основних м≥жнародних штрих-кодових системах Ї число 666? „и не говорить це про схож≥сть, ¤кщо не про тотожн≥сть, природи того, що в≥дбуваЇтьс¤ сьогодн≥ ≥ буде в часи апокал≥псису?
  • „ому в штрих-кодов≥й систем≥ без потреби введен≥ знаки, аналог≥чн≥ 666?
  • „ому ми не знаЇмо про подальш≥ етапи введенн¤ системи ≥дентиф≥кац≥њ?
  • „ому ≥снуЇ значне ф≥нансуванн¤ «аходом систем ≥дентиф≥кац≥њ в ”крањн≥ ≥ –ос≥њ?
  • „ому ‘ранц≥¤ не прийн¤ла паспортну систему з ≥ндив≥дуальними штрих-кодовими номерами, вважаючи це порушенн¤м прав людини?
  • „ому ми мало знаЇмо про под≥њ в √рец≥њ, де протест ≈лладськоњ ÷еркви прив≥в до в≥дмови значного числа громад¤н в≥д ц≥Їњ нумерац≥њ?
  • „ому ми не знаЇмо про в≥дмову в≥д новоњ системи обл≥ку у ‘≥нл¤нд≥њ?
  • „ому ми повинн≥ приймати ≥ндив≥дуальний номер ¤к особа, а не номер документа (податковоњ декларац≥њ, паспорта ≥ т.д.)?
  • „ому люди повинн≥ уподобитис¤ товарн≥й мас≥, ¤ку таврують штрих-кодами?

 

Ќа початок стор≥нки

Hosted by uCoz