Видання Львівської єпархії Української Православної Церкви |
|
|
ВЖЕ ЧУТИ БРЯЗКІТ КАЙДАНІВ...“Ми дуже вдячні керівникам засобів масової інформації і часописів за те, що вони на протязі сорока років дотримувалися граничної обережності щодо освітлення нашої діяльності. Якби на нас була зосереджена пильна увага суспільної думки, ми просто не змогли б протягом всіх цих років здійснювати наші проекти. Але сьогодні світ є більш підготовленим до створення єдиного світового уряду. Всенаціональна влада інтелектуальної еліти і світових банкірів краща за право народів на самовизначення, на яке ми вважали протягом століть... “
(Девід Рокфеллер,
промова на засіданні Більдербергського клубу в червні 1991 р.) Олександр ЧУЄВ,
Проблема ця, безумовно, стосується всіх громадян, але сталося так, що першими тривогу забили саме православні християни. Серед депутатів Держдуми, до речі, теж не мало, православних людей. Зараз нами в Держдумі готується цілий пакет поправок до Податкового кодексу. По-перше, ми хочемо змінити сам принцип оподатковування фізичних осіб - щоб контролювалися не люди, як такі, а їхні прибутки. По-друге, щоб у законі був чітко прописаний механізм відмови від особистої ідентифікації (якщо вона залишиться в старій формі). Не усні запевняння міністра, які нічого не варті, а чітко прописане в законі право відмови від ІНН, і щоб ніхто не був ущемленим в своїх правах. Не варто забувати також, що наша податкова історія починається далеко не з народження, то чому ІНН передбачається присвоювати новонародженим! Навіщо? Які прибутки вони в такий спосіб збираються враховувати? Населення, взагалі, вкрай не однорідне: є пенсіонери, інваліди, домогосподарки, бюджетники, військові, священики врешті. Що вони можуть приховати? Повальна, поголовна електронна реєстрація цих обставин зовсім не враховує. Розмови про те, що ідентифікаційний номер може бути присвоєний не людині, а документу всерйоз приймати не слід. У Податковому кодексі мова йде саме про номер, що присвоюється людині. Можуть бути розпочаті будь-які маскувальні дії, можуть оголосити, що номер присвоюється чомусь іншому, але поки закон такий, яким він є, номерується саме людина. У цьому і полягає, власне, суть номерної ідентифікації... Не слід також применшувати небезпеку того, що використання номерної ідентифікації обмежиться сферою оподатковування. Ви бачили паспорт нового зразку? Графа для ідентифікаційного номеру там вже є.
Костянтин ГОРДІЄВ, головний редактора газети “Свята Русь: ...Говорять, що ІНН необхідний для врахування і контролю прибутків. Це неправда. Враховувати і контролювати можна тільки товари або процеси, над людьми можна тільки панувати... Врахування - це взагалі внутрішня справа чиновницького апарату. Для його вдосконалення необхідно мати парк комп'ютерів, їх програмне забезпечення, вдосконалення баз даних, об'єднання комп'ютерних систем і ін.
Священик Олексій Масюк: Що ж ми маємо зараз? Хто нас нумерує? державна влада? Ні в якому разі! Введення ІНН на нашому “дірявому” бюджеті ніяк не позначиться (принаймні на його поповненні). У той же час на здійснення цього проекту вже зараз витрачені суми сумірні з обсягом нашого зовнішнього боргу. Чиї це гроші? Всесвітнього Банку і транснаціональних корпорацій. Вони що? добродійністю в нас займаються? Зрозуміло, ні. Нас вбудовують в “новий світовий порядок”, влада в якому буде належати загадковій тіньовій силі, яку можна умовно назвати світовою фінансовою олігархією, а в євангельській термінології - владою лихварів і мінял (валютників), котрих Спаситель вигнав з храму. Влада ця протиставляє себе владі кесаря. Теперішні “кесарі” самі йдуть до них на уклін за позикою. Та й не “кесарі” це (в більшості випадків), а ставленики тієї ж таємничої і могутньої влади, в силу своєї закритості не підконтрольної нікому... Якби мова йшла про національний проект, закритий від наших стратегічних противників, заснований на вітчизняних технологіях (зокрема, кодуванню), ми б, напевно, не стали протестувати і, дійсно, покірно “віддали б кесарю кесареве”. Але від нас вимагають віддати “кесарову частку” злій силі, за спиною котрої вже явно маячить тінь “сина погибелі”. Наша християнська совість дозволити нам цього не може. Людина, що прийняла номер, негайно стає “товаром” на ринку праці. Головна “якість” такого “товару” - рухливість (забезпечена, зокрема, Шенгенською угодою). Віра батьків, любов до Батьківщини, навіть просто сім'я - перешкоди, що занижують його “ринкову вартість”... Вловлюєте, про що йде мова? З іншого боку, “новий світ”, що створюється, буде світом такої тотальної неволі, яка й не снилася поколінню наших батьків. А повсюдна практика доносів на сусід і колег (як свідчення лояльності влади) в США і Західної Європі - тому яскраве підтвердження. Не треба зваблюватися. Той, хто поспішає першим записатися в цей виникаючий на наших очах “світовий концтабір”, і є справжній ворог нашої державної влади, що (ми щиро на це сподіваємося) обов'язково знайде можливість анулювати кабальні зобов'язання, прийняті старим урядом... Хочеться сказати і про горезвісні “шістки”. Про штрих-коди вже є докладна доповідь. Я хочу сказати про те, чим для православного християнина є мова символів. Говорять, що ніякі цифри людині зашкодити не можуть, “головне - душа”. Тим часом, символи - це даний нам Церковним Переданням “місток”, що зв'язує світ духовний зі світом матеріальним, в якому ми живемо. Мова символів - основа Церковних Таїнств, ми сповідаємо Православ'я, читаючи “Символ віри”. Для невіруючого хрест - лише геометрична фігура, ми ж говоримо про Силу Хресну, від якої тріпочуть демони!.. Нам говорять: може ви тоді з усіх книг усі 666-ті сторінки вирвете? Ми відповідаємо: ні, але і з Апокаліпсису сторінку, на якій говориться про “число Звіра”, нікому виривати не дозволимо...
Священик Олег СТЕНЯЄВ: Щодо номерної ідентифікації і духовної шкоди від неї, мені б хотілося пригадати біблійний текст, присвячений гріху блуда. Сказано: якщо жінка була згвалтована в полі (де їй ніхто не міг прийти на поміч) - на ній немає гріха. Але якщо це трапилося в місті, а вона не кричала - її варто покарати, так само, як і насильника. Чи не здається вам, що, даючи свою мовчазну згоду на присвоєння нам номера (за яким ми станемо частиною “світового співтовариства”, підвладного прийдешньому антихристу), ми беремо участь в акті свого роду духовного блуду? Далі. Хто уповноважений давати імена? Адам в раю, бо Бог його настановив владикою всього живого, (“царственим священством”). Дітям дають імена батьки. Апостолам нові імена давав Спаситель. В старожитності раб одержував нове ім'я, якщо в нього змінювався господар. Право давати ім'я - право господаря, власника. Хоча, звичайно, називати нас можуть як завгодно (навіть цифрою). Хіба мало на нас зводили наклепів, вішали ярликів? А скільки ще має бути! І Господа обмовляли, обзивали. Ну і що? Цим лише себе опоганюють наклепники. Але зовсім інша справа - коли ми погоджуємося з цією обмовою... Нам можуть, не питаючи нашої згоди, привласнити номерний код. Ми цьому не в змозі перешкодити. Але ми можемо і повинні відмовитися ним користуватися - окликатися на це “цифрове прізвисько”. Адже справа, зрештою, не в цифрі як такій. Прийняття номерного коду - необхідна умова входження в “цивілізоване світове співтовариство” з його, вже майже сформованою системою цінностей і сенсом життя... Між іншим, бути православним - це значить не тільки ходити в церкву, вдаватися до спасительних Таїнств, але і сповідати Христа завжди, всім своїм життям... Якщо ми бажаємо залишатися православними християнами, ми зобов'язані відстоювати наше право тримати на віддалі чужий для нас світ. Слід зазначити також, що проблема ІНН давно перестала бути чисто теоретичною. Вже зараз тисячі людей реально постраждали через те, що скористалися своїм законним правом не брати участі в тому, в чому вони за законом брати участь не зобов'язані. Багато хто цим позбавив себе засобів до існування, їх залякують і піддають витонченій дискримінації. А в Святому Письмі сказано: “ Якщо хворіє один член - страждає все тіло”. Хіба ми можемо залишатися до своїх страждань байдужими? Тому, говорячи про церковний аспект цієї проблеми, потрібно виходити з того, що вирішувати цю проблему потрібно в двох площинах. З одного боку, потрібно прислухатися до соборної думки з цього приводу. А з іншого боку, ми зобов'язані захистити гнаних...
Висновки спеціалістів по проблемі глобалізації.
|